ضیافتی دیگر از ایرانسل در اولین رمضان قرن
نوشته شده توسط : صبا

باز ایرانسل و باز هم ماه مبارک رمضان و عیدی که دوباره ایرانسل به مشترکانش می دهد و این کار باعث خوشحالی مشترکانش می شود. در این سالها که ایرانسل شروع به فعالیت کرده  همیشه در ماه مبارک رمضان به خاطر این ماه بندگی و برای این مخاطبان این سیم کارت از شب تا سحر فعالیت می کنند  برای همین به این مسئله هم توجه کرده اعتبار هایی را گذاشته است برای مشترکانش. در این ماه ایرانسل نسبت به شرکت های سیم کارت فعالیت بیش تری دارد و سعی می کند  که در این ماه بیشتر حواسش به مشترکانش باشد.ایرانسل که برای ماه مبارک رمضان برای مشترکانش هدیه های ویژه ایی گذاشته تا بتواند از در این از طرف مشترکانش استقبال بیشتری شود . ایرانسل در این سالها همیشه نسبت به بقیه اپراتور ها  در این ماه به خوبی فعالیت کرده و توانسته همیشه  در این ماه مشترکانش را راضی کند و استقبال خوبی هم از طرح هایش در ماه رمضان شده است

علاوه بر این" کمپین ضیافت رمضان در بهار با اپلیکیشن پیشواز ایرانسل،" یکی دیگر از خدمات این اپراتور در این ماه پر خیر و برکت است که برای همراهی بیشتر با مشترکین در نظر گرفته شده است. فرصت شرکت در این کمپین برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل تا تاریخ 13 اردیبهشت 1401 مصادف با عید سعید فطر می باشد که علاقمندان با شرکت در قرعه کشی این ضیافت نیز شرکت داده خواهند شد.

برای شرکت در قرعه کشی، لازم است کاربران در بخش پیشواز شخصی، یک پیشواز خلاقانه با صدا، نوازندگی یا هنرنمایی خودشان ساخته و به عنوان آهنگ پیشواز از آن استفاده کنند. برای افزایش امتیاز مشترکین می توانند این آهنگ پیشواز شخصی را با دوستان، آشنایان و همکاران خود به اشتراک بگذارند، تا آنها نیز در صورت تمایل از آهنگ شما به عنوان آهنگ پیشواز خط خود استفاده نمایند که در این صورت هم امتیازی نصیب آنها شده و هم برای شما امتیازی مضاعف در نظر گرفته می شود.

 بر اساس اعلام روابط عمومی این اپراتور، جوایز این قرعه کشی به شرح ذیل می باشد:

 

یک دستگاه گوشی هوشمند هواوی برای نفر اول

مچ بند هوشمند هواوی برای نفرات دوم و سوم

100 هزار تومان شارژ هدیه کیف پول دیجیتال برای 1401 نفر

 

مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #75* نسبت به دریافت اپلیکیشن پیشواز اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: